ZOOM - Întâlnire online cu bibliotecarii locali
Responsabilii Bibliotecii Județeane „Petre Dulfu” au organizat recent webinarul „Informatizarea, între necesitate și provocare”.

În cadrul acestuia, resposabilii Bibliotecii Județeane “Petre Dulfu” s-au întâlnit cu bibliotecarii locali.
“Bibliotecile publice s-au trezit în fața unei noi provocări a societății contemporane, adaptarea la noile condiții generate de pandemie, situație la care Biblioteca Județeană <
La întâlnirea online au participat reprezentanți din cadrul Bibliotecii Județene: Daliana Bonaț (director adjunct de specialitate), Oana Ungurean (șef serviciu Relații Internaționale, Programe și Proiecte), Ștefan Selek (bibliotecar Relații Publice), Alina Lemnean (șef serviciu Săli de lectură), precum și bibliotecari de la bibliotecile publice din județ. Au fost, în total, 28 de persoane, moderatorul întâlnirii fiind bibliotecarul metodist Ioan Neamțiu.
Agenda evenimentului
În cadrul evenimentului a fost prezentat proiectul “Code Kids - Copiii fac coding în bibliotecile publice” (implementat la nivel național de Fundația Progress prin intermediul rețelei de biblioteci publice din România, coordonator județean al proiectului Oana Ungurean), dar și feedback-ul bibliotecarilor implicați în proiect pe parcursul anului 2020: Nicoleta Olah (Copalnic Mănăștur), Angela Morar (Ulmeni) și Iosip Gheorghe (Budești).
“Întâlnirea a fost și o bună oportunitate, în sensul mobilizării și atragerii de noi biblioteci în calitate de participanți la proiect pentru următorii doi ani”, au mai precizat responsabilii bibliotecii.
Tot în cadrul întâlnirii s-a discutat și despre aplicarea unui chestionar de evaluare a nevoilor de formare profesională a bibliotecarilor publici din județ, în urma căruia participanții și-au manifestat intenția de a participa în viitor, la cursuri online din următoarele domenii: tehnologii digitale creative, servicii online de bibliotecă, comunicare, etc.
“În urma întâlnirii, constatarea comună (atât din partea bibliotecarilor de la Biblioteca Județeană <
V.R.