JUDEȚEAN - Chestionarele arată că mâncarea este “foarte bună”

Paradox în cazul scandalului mâncării servită pacienților internați în Spitalul Județean de Urgență Baia Mare.

JUDEȚEAN - Chestionarele arată că mâncarea este “foarte bună”

După ce nemulțumirile pe rețelele de socializare au curs, conducerea spitalului a precizat că, dacă este să ne uităm la chestionarele de satisfacție completate de pacienți, lucurile stau complet diferit.

“Conform celor 10.981 de chestionare de satisfacție aplicate în spitalul nostru în anul 2020, 0,08% dintre respondenți au evaluat “calitata meselor servite și distribuirea acestora” ca “Nesatisfăcător”, 0,08% ca “parțial satisfăcător”, 12,1% ca “Bună” și 76,83% ca “Foarte Bună”, 10,57% nu au dat nicio evaluare”, a declarat Vasile Pop, managerul Spitalului Județean de Urgență Baia Mare.

Acesta a precizat că unitatea medicală a făcut anul trecut investiții în doarea bucătăriei, iar vizavi de pacienți există un plan de îngrijire pentru fiecare bolnav. “În ultimul an am investit mult în bucătăria spitalului pentru a o utila cu aparatură nouă și veselă adecvată pentru servirea prânzului și a cinei. Datorită acestor investiții, hrana este servită direct proporționată fiecărui pacient. Legat de procedurile noastre, la internarea fiecărui pacient se completează o evaluare inițială a pacientului pentru elaborarea planului de îngrijire.

Această evaluare cupride și o sețiune legată de Alimentație/Hidratatre (de exemplu: obezitate, inapetență/anorexie, masticație dificilă, bulimie/polifagie etc) pe baza căriea se recomandă un tip de alimentație (de exemplu: naturală, articifială, regim alimentar impus, obișnuințe alimentare etc). Așadar, suntem preocupați ca pacienții să primească hrana adecvată și în funcție de necesitățile impuse de starea lor de sănătate”, a completat Vasile Pop.

A.H.